Tae-the-no-Heart
02/16/13 01:35AM
Animal lovers chat (not beastiality wise)
who ever loves and adores animals who want to tak or share sum thoughts about them come here plz
ProfessorGenki2
02/16/13 01:36AM
Does SCP-173 count as animal?
PrincessBLARITY
02/16/13 01:38AM
THE EAGEL IS FUCKING AMAZING *_*
Tae-the-no-Heart
02/16/13 01:39AM
ProfessorGenki2 said:
Does SCP-173 count as animal?
......it reminds me of pedobear sooooo idk...i guess for now
Tae-the-no-Heart
02/16/13 01:40AM
yall wanna kno an interesting fact about female mammals?
ProfessorGenki2
02/16/13 01:41AM
Tae-the-no-Heart said:
ProfessorGenki2 said:
Does SCP-173 count as animal?
......it reminds me of pedobear sooooo idk...i guess for now


It reminds me of a sex driven psychopathic muppet?
Tae-the-no-Heart
02/16/13 01:43AM
oh my god im about to tell everyone on this site off oh my fuckin god
Tae-the-no-Heart
02/16/13 01:44AM
ProfessorGenki2 said:
Tae-the-no-Heart said:
ProfessorGenki2 said:
Does SCP-173 count as animal?
......it reminds me of pedobear sooooo idk...i guess for now


It reminds me of a sex driven psychopathic muppet?
pedobear or "the sculpture"?
PrincessBLARITY
02/16/13 01:50AM
Tell us Tae Tae!Tell us! :D

Tae-the-no-Heart
02/16/13 01:54AM
no u all jus annoy me and bein trolls and fuckin attention whores...well not yal yall but MOST of yall. and theres nothin i hate more then trolls and whores. well i hate everyone in general but sum ALOOOT more then others
Tae-the-no-Heart
02/16/13 01:55AM
MikaloClaw said:
I read somewhere that their periods attract bears. The bears can smell the menstration!
eeeyyup. and all female mammals have clitoris and are capable of orgasm like human girls. its only been tested on cows and monkeys tho
Tae-the-no-Heart
02/16/13 02:01AM
MikaloClaw said:
Tae, you ruined it...
what youre the one talkin bout fuckin period. so do not talk about me ok
Tae-the-no-Heart
02/16/13 02:04AM
dude i kno the joke u jus offended me alil
Tae-the-no-Heart
02/16/13 02:07AM
no nothin going thru a phase its nothin ur good
MikaloClaw
02/16/13 02:08AM
Oh.

...watch out for the bears xD
1 2345>>>


Reply | Forum Index